Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Blog

Jak využít LinkedIn pro získávání obchodů

Jak využít LinkedIn pro získávání obchodů

Finančním poradcům se na internetu nabízí celá řada možností, jak získávat nové obchody a klienty. Mezi sociálními sítěmi se v této souvislosti nejčastěji mluví o Facebooku. Co naplat, je to nejrozšířenější sociální síť, a tak není divu. Jestli vás baví objevovat nové věci, tak se pojďte podívat na zoubek LinkedInu. Je to sociální síť, o které se nejčastěji mluví v souvislosti s pracovním uplatněním. A jestli se dá použít finančními poradci také pro získávání obchodů? Nevím. A tak jsem se zeptal odborníka. Je tady sedm otázek a sedm odpovědí. Odpovědí od Jany Bártíkové, specialistky na LinkedIn.

Robotický poradce v ČR už není sci-fi

Robotický poradce v ČR už není sci-fi

Portu, první česká robo-advisory investiční platforma, se otevírá široké veřejnosti.

Mají se bát finanční poradci o svou práci? Globální slovník už dlouho zná pojem "Finanční poradce (anglicky Financial advisor). Nedávno se objevil termín "Robo advisor". Rozběhly se kolem toho vášnové diskuze, ale než se tyhle diskuze dostaly ke všem, tak je první "Robo advisor" i v ČR a začíná si ukusovat svůj kus trhu. A kdo to vlastně "Robo advisor" je? Wikipedie o něm říká toto:

"Robo-poradci jsou třídou finančního poradce, který poskytuje finanční poradenství nebo řízení investic online s mírným až minimálním zásahem člověka".

Jak vypadá tenhle český "Robo advisor"?

Jak se stát poptávaným pojišťovákem

Jak se stát poptávaným pojišťovákem

Už mockrát jsem slyšel od řady finančních poradců, že oni jsou něco víc, než obyčejní pojišťováci. Podle mě je to jinak. Znám řadu pojišťováků, kteří by svými vědomostmi strčili do kapsy spoustu finančních poradců najednou. Není to totiž jenom o tom, co člověk říká a kolik věcí prodává, ale taky o tom, jak moc tomu rozumí. A taky o tom, jaký má znalostní přesah vůči ostatním. Jak moc mu věříte, když vám řekne, že na danou oblast je nejlvětším odborníkem na trhu. S jedním takovým pojišťovákem jsem nedávno dělal rozhovor. Můžete si jej přehrát nebo si přečíst jeho přepis.

Co mají společného hypotéky a kryptoměny

Co mají společného hypotéky a kryptoměny

Trh finančních služeb se vyvíjí a mění. Na nové věci mohou finanční poradci reagovat podle toho, co říká mainstream. Nebo si udělat svůj vlastní názor a brát to jako na příležitost k oslovení klientů novým způsobem. Jedním přístupem finančního poradce může být “s tím nechci mít nic společného”. Druhým přístupem je pobláznění typu “bez toho se nedá žít”. Rozumný přístup by se mohl jmenovat “něco vám o tom povím”. Lidé se ptají Googlu na věci, které je zajímají. A jedním z nejvíce vyhledávaných dotazů poslední doby jsou kryptoměny. Jestli se o nich chcete dozvědět něco víc, mám tady pro vás záznam rozhovoru o kryptoměnách ve dvou podobách.

GDPR pro finanční poradce

GDPR pro finanční poradce

GDPR je téma, které se v posledních měsících spojuje s celou řadou přívlastků. Většinou nelichotivých a nepopulárních. Stalo se z toho téma obávané díky hláškám typu "hrozí vám pokuta až 550 milionů korun". To když někdo chce moc a moc upoutat pozornost výškou pokuty a přepočítá horní hranici z EUR na koruny. Pro vytváření senzací do bulváru je pokuta půl miliardy dostatečně ohromující. Stalo se z toho taky dobré téma pro řadu školitelů a právníků, protože z GDPR se stal taky legitimní byznys. Taky se tohle téma stalo dobrým společníkem různým šiřitelům paniky, protože je dost lidí, kteří rádi posílají poplašné zprávy dál. 

Tři nejčastější chyby při obchodování

Tři nejčastější chyby při obchodování

 Obchodovat úspěšně, znamená dívat se kolem sebe a reagovat na svět kolem nás. No a ten se mění čím dál rychleji. Určitě jste si toho taky všimli. Poskládal jsem pěkně „do škatulky“ tři nejčastější chyby při obchodování a přidal k tomu čtyři prodejní tipy, které fungují úspěšným obchodníkům a podnikatelům.

Pět tipů jak získat klienty

Pět tipů jak získat klienty

Otázku jak získat  klienta si určitě pokládá každý finanční poradce. Všichni poradci procházejí různými školeními, která jim mají pomáhat najít odpověď na tuto bazální otázku a přesto se to většině finančních poradců nedaří. Čím to tedy je, když snad každé školení pro začínající poradce začíná právě tématem „Jak získat klienta“? Je to tím, že na všech školeních se dlouhá léta učily dokolečka ty samé věci: „Obejdi známé a až ti dojdou, tak telefonuj a nezapomeň si brát doporučení“.

 

Tři obchodnické tipy pro finanční poradce

Tři obchodnické tipy pro finanční poradce

Jak informační doba ovlivňuje náš svět, naše životy a činnosti, se kterými se setkáváme nebo které provozujeme? Kromě toho, že si můžeme online objednat potraviny a nechat je dovézt až ke dveřím, zvládneme si také povídat s lidmi z opačného konce světa, vytváříme sítě virtuálních přátelství a fotografie svým známým ukážeme hned, jak je vyfotíme, aniž bychom čekali týden na jejich vyvolání...

Jak telefonovat v digitálním věku

Jak telefonovat v digitálním věku

Telefonování je pro obchodníky čím dál tím těžší. Důvodů je několik a jeden z nich je to, že telefonují podle návodů a školení z minulého století. Je jeden chlapík, který to učí jinak. A obchodníci mu tleskají, protože jeho návody jim zkrátka fungují. Jmenuje se Miroslav Princ. O telefonování napsal knížku, dělá kurzy a tak mě něco napadlo. Vyzpovídal jsem ho na téma „Jak telefonovat“ a tenhle rozhovor mě samotného zvednul ze židle. Jak tedy nezapadnout mezi „otravné telefonisty“? Přečtěte si o tom víc >>>

Jak se mění prodejní techniky?

Jak se mění prodejní techniky?

Chcete prodávat víc a líp než ostatní? Chcete vědět, jak prodávat zítra lépe než jste prodávali včera? Máte chuť vylepšit obchodní dovednosti? Obchodovat v dnešní době znamená nebát se něco změnit. Prodávat jinak. Ale změna není úplně kamarádské slůvko. Alespoň pro většinu obchodníků...

Nastartujte svoje obchodování takhle: Raz, dva ...

Nastartujte svoje obchodování takhle: Raz, dva ...

Nastartovat po delší dovolené, notabene po prázdninách, tak to často trvá. Dostat se do toho tempa, kdy jsme během roku rozjetí, nám zkrátka sebre dávku času i energie. No a jak se do tempa dostat během krátké chvíle? Jedna z těch věcí, která nám s tím pomůže, je zkusit udělat něco jinak. Udělat změnu. A nemusí to být hned dramatická změna. Stačí třeba jenom přidat pár nových obchodnických postupů

Na Facebooku je to jako na pavlači

Na Facebooku je to jako na pavlači

O obchodním využití sociálních sítí se toho dočtete na internetu hodně. Najdete spoustu užitečných návodů, ale vedle toho taky spoustu rad, které vám nebudou fungovat. Dovolím si to tvrdit díky mojí vlastní zkušenosti, protože sám jsem si prožíval doby, kdy jsem hledal návody na obchodní využití Facebooku. A musím říct, že hodně z nich zkrátka nefungovalo tak, jak jsem očekával...

Nehledejte cestu k vyhledávačům, ale k lidem. Vyhledávače to ocení.

Nehledejte cestu k vyhledávačům, ale k lidem. Vyhledávače to ocení.

SEO neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače se stává stále častěji vyhledávaným tématem podnikatelů na internetu. Správně nastavený web z hlediska SEO vám totiž může přivést více návštěvníků na váš web. Víc návštěvníků znamená víc obchodu. A to chceme přece všichni. Jenže, jak ten web vlastně správně nastavit?

Obrázky na webu: Jak se nedostat do potíží

Obrázky na webu: Jak se nedostat do potíží

Obrázky většinou zaměstnají naši pozornost jako první. Bez nich už si webové stránky lze jen těžko představit. Takový obrázek toho totiž dokáže sdělit opravdu hodně. Dokonce může rozhodnout i o tom, jak úspěšné vaše příspěvky vůbec budou. Dá se říci, že na internetu obecně funguje jedno nepsané pravidlo – dobře vypadající obrázek bude ukrývat i dobrý obsah. Každá věc má ale i druhou stranu mince. Na svůj web totiž nemůžete použít jen tak ledajaký obrázek, pokud tedy nejste jeho autorem. A jak to tedy s obrázky vlastně je? Jaké můžete bezpečně použít a kterým byste se raději měli vyhnout?

Pět důvodů, proč vám web nepřináší nové obchody

Pět důvodů, proč vám web nepřináší nové obchody

Ze všech koutů na obchodníky vyskakuje doporučení, že by v této digitální době měli mít webové stránky, protože potenciální zákazníci jsou dnes na internetu. S vervou tedy začnou sami, nebo s pomocí firmy tvořit web. Několik měsíců po jeho spuštění ale zjistí, že web zdaleka nefunguje tak, jak si představovali. Jaké jsou nejčastější chyby na webu? Těch důvodů je několik, povíme si o nich.

Kdo nemá svého hatera, jako by nebyl

Kdo nemá svého hatera, jako by nebyl

Možná to znáte. Rozhodnete se, že zkusíte štěstí v online světě, abyste byli blíže i lidem, kteří jsou více online, než v reálném životě. Vytvoříte si web a začnete být aktivní i na sociálních sítích. Vše klape, podaří se vám zaujmout nové lidi, z nichž někteří dokonce využijí vašich služeb nebo provedou objednávku. V tom se na Facebooku objeví negativní komentář na vaši adresu. Co teď? Jak se zachovat, co možná nejlépe, aby vám to ještě více neuškodilo?

Tři důvody, proč mít na webu aspoň jedno video

Tři důvody, proč mít na webu aspoň jedno video

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč lidé koukají vlastně na televizi? Proč místo novin sledují zprávy v televizi a místo knihy si pustí film? Možná se vám to nezdá, ale každý den strávíme spoustu času tím, že v jednom kuse něco čteme. Když nakupujeme zboží, čteme zprávy, abychom zjistili, co je ve světě nového, když celý den v práci hledíme do papírů či počítače.

Co dělají finanční poradci, kteří vyčnívají z davu? Nenahánějí. Přitahují.

Co dělají finanční poradci, kteří vyčnívají z davu? Nenahánějí. Přitahují.

Statistiky jsou nekompromisní. Finančních poradců a pojišťováků je u nás opravdu hodně. Vznikla šedá masa, které se hodně lidí vyhýbá. Jedinou cestou, jak z toho ven je dělat to jinak. Být výjimečný. Být květem, který láká motýly pestrými barvami a neodolatelnou vůní. Vyčnívat nad ten šedý dav. Ne klienty nahánět, ale přivábit je k sobě.

Špatná zkušenost s finančním poradcem? Pojišťovna nechce platit.

Špatná zkušenost s finančním poradcem? Pojišťovna nechce platit.

Proč lidé vnímají špatně profesi finančního poradce? Většinou je to kvůli špatným zkušenostem. Buďto mají vlastní špatnou zkušenost anebo je to špatná zkušenost někoho z jejich okolí. Prostě buďto je někdo napálil anebo napálil někoho v jejich okolí. No a s tím je potřeba nějak rozumně naložit. A jedna z dobrých možností, jak s tím naložit, je prostě se o ty špatné zkušenosti opřít.

Radost z prodeje? Zkuste si to!

Radost z prodeje? Zkuste si to!

Když jsem řídil můj obchodní tým, učil jsem obchodníky všechno to, co mě jako obchodníkovi fungovalo. Jednou z těch věcí je "Systemický prospecting". Jsou to dvě cizí slova, jejichž spojení v češtině znamená něco jako "řízený a opakující se proces vyhledávání obchodních kontaktů"...

Finanční poradce musí mít zmáknuté tři věci

Finanční poradce musí mít zmáknuté tři věci

Každý finanční poradce by měl stát pevně na třech pilířích. Jestli chcete vést schůzky, které přinášejí peníze, je potřeba být silný ve třech rolích. Stát na třech pevných pilířích.

Mám pro vás pomůcku, díky které můžete už zítra být v obchodování ještě úspěšnější. Tuhle techniku jsem do teď ukazoval jenom na mých živých kurzech a hodně poradcům už pomohla. Budete k tomu potřebovat čistý papír a tužku.

Prvním pilířem, na kterém úspěch poradce postaven je to, že musí být dobrý herec.

Ale ne herec ve smyslu, že by snad něco na někoho hrál, ale ...

Sedm dohod pro úspěšný obchod

Sedm dohod pro úspěšný obchod

Často slýchávám diskuze o tom, jestli je dobré být na internetu nebo ne. A setkávám s dvěma postoji obchodníků. Jedni, kteří internet úplně ignorují a upínají se jenom k obchodování v živém světě. A ti druzí spoléhají zase na to, že je internet spasí a zapomínají na ten živý svět. Oba tyhle extrémy jsou špatně.

Správná volba je namixovat správný poměr prodejních technik v obou světech.

Internet je úžasný a Vy můžete být najednou v kontaktu s tisícovkami lidí. Ale to nestačí, protože obchody se uzavírají na schůzkách v živém světě.

 

Osm hříchů finančních poradců

Osm hříchů finančních poradců

Finanční poradce, kteří fungují na českém trhu, můžeme rozdělit do dvou skupin. Jedni, kteří čelí neustálému odmítání a jsou frustrováni opakujícími se neúspěchy. A druzí, nevědí kam dřív skočit. Lidi jim jim volají sami a vydělávají si u tím slušné peníze. 

Co ty dvě skupiny odlišuje? Těch věcí bude asi víc, ale nejčastěji to bude jedna z osmi věcí, které jsem pojmenoval jako "osm hříchů finančních poradců".

Nové šablony pro trendy web

Nové šablony pro trendy web

Nedávno jsem narazila na web Ivety Pechové. Líbil se mi. Jednoduchý design, nevtíravé barvy, stručný a informativní obsah. Napadlo mě v tu chvíli, jak málo z vás se ve skutečnosti rozhodlo potenciál těchto šablon využít.

50% ho
tovo

10 dní aplikace zdarma

Na jaký e-mail Vám můžeme poslat přístup do aplikace?

(pokud e-mail s přístupy nedorazí do 5 minut, zkontrolujte také hromadnou a spam složku)